Thursday, November 16, 2006

Jouren

Jag har jouren idag. Det innebär att alla äter lunch tillsammans utom jag för jag vaktar telefonen. Just idag har det varit lagom frekventa påringningar.
Idag ska jag gå på bio med två vänninor, vi ska se "Förortsungar". Det ska bli intressant. Andra filmer jag vill se just nu är Babel, Borat och ngt mer som jag har glömt. Men jag har inte riktigt tid eller pengar känns det som.

Och jag vill handla massor av julklappar men har insett nu att jag har faktiskt tagit på mig lite mkt räkningar denna månad - ex resa till kittelfjäll (som jag iofs får tillbaka på potten i januari men det hjälper ju inte innan jul), och SPA bokning och såklart övriga vanliga räkningar. Men å andra sidan får man ju en lön till innan jul så man får väl panikshoppa de sista två dagarna också. Plus att vi ska ha vårat julknytis måste vi köpa mat till det och om vi ska ha julen hemma hos oss måste vi också organiera maten där. Och en gran! Klart vi ska ha en gran! =)

Är det ngn mer än jag som är helt trött denna årstid?

2 comments:

Anonymous said...

Jag också. Känns som att hur mycket jag än försöker sova, så är jag trött hela tiden ändå.

Anonymous said...

jag är trött, men peppad på samma gång. jag gillar julen!