Tuesday, November 07, 2006

Höstlov?

Pyttsan. Fy fan vilken vecka det var förra veckan, jag hann knappt med mig själv. Usch, det var hemskt.

Jaha, denna vecka är sjukt hektisk för mig. Jag ska idag ha retorik (och egentligen var det tänkt att man skulle ha lämnat in intellectio för sitt extal idag men det är ju ett skämt...vad ska jag prata om???), imorgon retorik, på torsdag är det bio förhandsvisning, på fredag svägerske träff, på söndag Masai. På söndag tänker jag träna och gå på second hand. Men det är ju inte så ansträngande när man har en hel dag på sig. Eventuellt kanske jag ska klippa en kompis också.

Jaja, jag ska inte gnälla. Det är ju kul att ha mkt att göra men samtidigt blir man lite matt.

Jag får hämta mig i jul sen. Jag tänkte nog ta ledigt den 22dec, min syrra med familj kommer ju ner den 21:a så det kan ju vara kul att umgås med de. De åker hem den 26 så det är inte så mkt tid att umgås. Då kanske det kunde vara trevligt att hänga med de plus få en extra dag ledigt där, att handla desperata sista-minuten-klappar tex.
Vi har bestämt att inte köpa julklappar till P:s pappas familj i vilket fall, vi ska spara in de kronorna till resan i mars istället. Så det är ju bra.

Jag har redan lyckats köpa fyra julklappar! En till mormor, en till mamma, en till ett barn (antingen syrrans minsta eller äldsta brorsdottern till P), en till kusin. Hurra, va kul det är! =)

No comments: