Thursday, November 30, 2006

Sjuk

Jag har varit sjuk i två dagar. Det har varit tråkigt men samtidigt rätt behövligt faktiskt. Jag har verkligen behövt en paus från jobbet, har jobbat sjukt mkt den senaste tiden känns det som. Och idag kände jag att det räcker med två sjukdagar så jag gick till jobbet. Men jag vet inte om det är så bra faktiskt, känner mig inte så pigg.

På måndag är det dags för extal. Inge kul alls. Hade genrep i tisdags, det gick iofs jättebra och jag fick bra respons från mina kurskamrater men jag har inte kopplat det tillräckligt till retoriska begrepp enligt examinator-stand in. Skit. Fan också. Jävlar. Och så vidare. Så jag måste göra vissa ändringar. Men det ska nog gå bra. Det som är det värsta är ju att jag ska minnas allt också. Har inget bra memoria-knep. Jag måste få ha mina lappar!

1 comment:

Studiomannen said...

Bättre nu?