Thursday, November 09, 2006

Torsdag

Jaha, så är snart veckan slut. Helt otroligt. Jag kan inte fatta att det snart är december, snart är det jul. Det är faktiskt helt galet måste jag säga. Idag har jag surfat in på CDON och beställt julklappar, bl a en barnskiva för 49kr. Det tycker jag blir en fin present till min systerdotter. Fast hon har så många skivor, kanske bättre att ge till brorsdottern istället. Hm, vi får väl se.

Hur som helst. Jag är i köpartagen! Jag vill gärna gå på IKEA nästa helg och köpa saker till mitt hem inför julen, tex den där underbara röda skålen som jag bara måste ha. Nu verkar det dessvärre som att Tjej-IKEA är inställt så det får nog bli endast jag kanske om det inte är ngn annan som vill haka på? Jag tänkte även handla lite mys till vårat arrangemang runt våra examinationstal. Vi blir nämligen betygsatta även på detta.

1 comment:

Anonymous said...

jag är tokpeppad på ikea egentligen. det är mest det att eftersom jag är i flyttartagen så känns det lite dumt att åka till ikea och shoppa upp sig på massor med saker innan en flytt.