Wednesday, January 03, 2007

Alldeles matt

Jag känner mig pigg, kul att jobba, alldeles matt och uttråkad av mitt jobb idag. Det går upp och ner kan man helt klart säga. Och jag vill bara shoppa, shoppa, shoppa.
Var ute en sväng på stan igår efter att jag var hos I och tittade på stolthet och fördom. Det finns ju faktiskt helt sjukt billiga kläder som bara väntar på att bli handlade. Och så har man inte några pengar. Det är i sådana här sammanhang som jag tänker på mina sparpengar. Att jo, det är ju ändå ngt jag behöver. Men GLÖM DET, de ska fan inte gå till ngt så banalt som kläder.

Jaha, annars är det tandläkare, match-dag imorgon, övrigt leverne och eventuellt ngt oförutsedd utgift som mina pengar ska gå till denna månad. Och det har jag faktiskt inte ens råd med så vi får väl se hur det går...

No comments: