Thursday, January 11, 2007

datorn är seg

Jag är sjukt seg och likaså min dator. Det tar hundra år att skriva ngt alls och den hoppar och hänger sig. Inte kul. Men det är ju så när man har dedikerat hela sin tillvaro till MASKINER. Man kan helt enkelt inte lita på att de funkar. Typ.

Jaha, idag har jag en fantastisk försäljning. Ett lågprisbolag + en inrikes. Thats it. Inte särskilt bra. Men jag har några på lut också som jag väntar på klartecken på. Kunder är inte så jättebra på att höra av sig har jag märkt. De läser inte heller alltid sina mail ordentligt. Ah, well, we are all humans.

Jag har försökt ringa till Södertörns Högskola för att se om det finns några restplatser lediga till retoriken men varje gång jag ringer är personen man ska prata med på tjänsteärende eller lunch eller ngt annat så hon slipper prata i telefon. Det är irriterande om ngt.

No comments: