Wednesday, January 17, 2007

Vardagsrummet

Är i princip klart. Det blev en liten bubbla på en av väggarna men jag tänker att det är ok så länge man bara berättar det för vår husvärd eller nåt. Jag orkar inte med att han ska in och greja i flera dar till. Men jag vet inte, det kanske är dumt. Hur som helst så hade han inte lämnat några nycklar i brevlådan igår och inte heller sagt ngt om den trasiga lampan. Så vi blev lite oroliga att han smitit iväg men P träffade på honom hemma i morse och det visade sig att han inte var riktigt klar. Så vi får väl se om det är ngt annat gjort när man kommer hem ikväll. =) Hursomhelst så tycker jag att P har valt en bra tapet, jag gillar verkligen färgen. Den är roströd och varm.

Idag har vi pratat löst om vår nästa kontorsresa, den verkar gå till Amsterdam i mars. Blä, jag gillar inte den staden direkt. Men det blir säkert kul ändå.

2 comments:

Studiomannen said...

Hittar du en spruta med kanyl kan du få ut luften ur bubblan! Sjukhustricks!

sarpo said...

men hej, var skulle jag hitta den menar du? =)