Friday, January 12, 2007

oinspirerad

Jag är totalt ointresserad av att jobba just nu. Jag måste ringa en kille i Frankrike som vägrar ta emot mail för att han har allt i huvet och som är sjukt stressad jämt och hör ungefär hälften av det man säger och som bara har tid i typ två sekunder. Jag har sju resor med honom nu som jag ska ringa och bekräfta. Kul. Eller inte.

Upptäckte just att jag glömt fakturera en resa. Hoppsan. Det är för att det är Ryanair och den går inte in direkt i faktureringssystemet. Men det är mycket märkligt för att jag lägger alltid sådana resor på min vänstra sida så att jag ska komma ihåg och fakturera de. Men inte denna tydligen.

Äntligen är det iaf helg. Jag är trött på den här veckan, den har fanimig varat i en evighet.

2 comments:

Anonymous said...

Hej vännen!
Hoppas du haft en bra jul...
Tänkte höra om vi skulle ses på söndag eller inte?
Kram Prallan

Studiomannen said...

Skit händer.

Må väl i den här skitårstiden. Var är den riktiga vintern?