Tuesday, January 09, 2007

Fick ett email idag...

... där det stod:

"Hej Sara! Du är godkänd på hemtentamen och ditt betyg kommer att registreras senast nästa vecka. God fortsättning."

Tjoho! Jag är bäst! Det kan jag iofs säga att det trodde jag aldrig. Jag var helt övertygad om att jag skulle vara tvungen att komplettera. Men det gick ju strålande! Jag blev så glad.

Och gissa vad jag gjorde? Jag gick förstås in och tittade hur påbyggnadskursen ser ut inför våren. Och upptäckte att det är endast 1 gång/vecka fram till 5juni. Och då satte mina tankeknölar igång såklart och tänkte att jamen, varför inte? Och så såg jag att uppropet är ons 23jan och jag har ingenting annat för mig då. Jag tackade ju inte ja i december eftersom jag trodde att jag hade bestämt mig för att inte plugga vidare. Men man kan ju alltid gå dit och se om man kan få en reservplats. Ser ni, vad var det jag sa?

citat: "om jag känner mig själv rätt sitter jag där i skolbänken igen i vår..."

No comments: