Friday, January 19, 2007

Jobbtankar

Den går till Berlin istället för Amsterdam. Det känns mycket bättre! Vi åker halv sex på fredagen och ska bo på ett 4*-igt hotell mitt i smeten som ser asmysigt ut på bilderna, på lördagen kl 9 ska vi ha rundtur med guide i staden, lunch, fri tid på eftermiddagen, middag och utekväll och sen på söndagen åker vi hem med germanwings vid tio så vi är hemma till tolv. Det känns som en kul resa!

Kan ju eventuellt bli min sista resa med det här kontoret, jag kanske inte är kvar efter sommaren. Vi får väl se. Jag har ju bara ett vikariat och hon som jag vikar för är inne på att komma tillbaka tidigare än mitt kontrakt sträcker sig.
Jag träffade min gamla praktikplats på USA mässan på Hilton häromdagen, de ska anställa ngn till sommaren. Visserligen på deltid men ändock! Det vore kul att jobba där igen faktiskt. Jag sa åt de att de absolut skulle ringa mig när det blev aktuellt. Så kan man ju se hur situationen ser ut för mig då.

No comments: