Monday, January 15, 2007

lite för mycket

av allt. Jag vet inte. Idag kommer målaren hem till oss och ska börja med vårat vardagsrum. Det ska bli så intressant att se det färdiga resultatet! Men det tar nog ett par dagar kan jag tro. Så det gäller att hålla sig till tåls.

I helgen har jag varit så slö så ni anar inte. Jag var på Ps vernissage i fredags, det var himla trevligt faktiskt. Mycket länge sen man såg honom! Och så var det lite djurgårdare där så det var ju intressant. Bla annat Han mittemot. Det var ju sjukt länge sen man pratade med honom. Förut hade man ju tusen saker att prata om men nu var det lite mera segt kan jag säga.
I lördags sov jag och låg och läste och sov och tja, var allmänt slapp. Sen åkte vi och hälsade på I och hennes bebis! Så himla söt! Och så himla liten! Verkligen jätteliten. Jag visste inte att de var så små. Men oftast så ser man de inte när de är så nya, de är oftast ett par månader när man ser de.
Igår var jag och tränade Step up. Jag trodde jag skulle dö efter tio minuter. Men jag klarade mig hela distansen ut faktiskt men det var på håret. Sen gick vi upp till mormor och åt pannkakor med sylt och glass. Och efter det var vi tvungna att vila och sov i två timmar. Helt sjukt.

Så nu vet ni hur min helg var.

No comments: