Tuesday, January 09, 2007

Intressant

Det händer mycket i världen. Till exempel ska en av Ps vänner ha vernissage på fredag. Spännande! Det är kul att det går bra för honom, helt klart. Det är han verkligen värd. Det ska bli kul. Frågan är om man måste vara snygg för att gå dit. Jag tror jag har bestämt vad jag ska ha på mig men inte riktigt. Funderar på mina stövlar. Jag menar, ngn gång då och då måste man ju använda de. (typ)

I övrigt händer det rätt så mycket just nu. Tittar i min almenacka och ser att jag har en hel del inbokat fram till januaris slut. Bland annat två resebransch-fester nästa vecka. Sen är ju begravningen den 25:e men om det är ngt att se fram emot är väl tveksamt. Sen fyller mor år och så är det Travel Bar med en eventuell klass-uppdatering. Men sen kommer den, februari, skitmånaden. Det finns inget som är bra med februari. Jo, att den är kortare än de andra månaderna (i teorin åtminstone, i praktiken känns den ofta som en av de längsta ihop med november...).

Men jag överlever nog den tristessen också. Och sen vänder det! Sen kan man börja leva igen!

No comments: