Thursday, January 18, 2007

kanske lite sjuk

Jag vet inte men det känns som att jag håller på att bli sjuk och det känns väl sådär måste jag säga.

Jag har tänkt på det här. Jag måste rycka upp mig. Jag pratar om totalt ointressanta saker här på bloggen. Vem fan bryr sig om hur trött jag är lixom. Men jag har samtidigt ingen inspiration att skriva om ngt annat än mig själv. Haha!

Jag tycker januari har hållt på hur länge som helst. Jag vill gärna att det ska vara april nu så att man vet att det är på gång med sommar. Jag längtar verkligen till sommaren. När man kan gå ute i linne och kjol och sitta på uteserveringar och bada och ha picnic (fast det har man ju aldrig iofs..) och man är så mycket gladare på ngt sätt. Och allt är ljust och härligt och man har en tro på livet. Och allting löser sig.

Jag undrar hur denna sommaren blir efter den här milda vintern.

2 comments:

Anonymous said...

Åh! Vin-picknick i Göteborg! Um um det blir en favourit i repris!!!
/maaalin

Anonymous said...

det är bättre att skriva ofta om lite vad som helst, än att känna press att det ska vara roligt och bra och skriva mer sällan...