Friday, March 02, 2007

Berlin, here I come

Tror ni inte att jag glömmer mitt pass hemma. Jodå. Duktiga Sara. Men som TUR är så är P ledig idag så jag lyckades muta honom med gratis lunch i Kista galleria så han kommer med passet till mig. Dessutom är det ju bra att jag föder honom ordentligt eftersom han ska åka tåg och dricka massa sprit på väg till Linköping. Och så ses vi ju inte förrän på söndag.

Jaha, och idag har Fly Me konkat så vi sitter lite i skiten här. Det ringer folk hela tiden och har inga flighter. Och så stänger vi vid halv fyra idag eftersom vi ska resa. Vilken underbar dag. Och min kollegas unge har vinterkräksjukan så hon kommer smitta ner oss.

Men det är ju FREDAG!!!!!!!! Underbart. Det är ju helg. Fast inte så mycket sova direkt.

4 comments:

Anonymous said...

Hallå...
Sterling flyger Fly me pax gratis t o m söndag....
Varför är vi som jobbar i branschen värst? Glömmer pass, har vätskor i handbagaget (jag när jag skulle till Malaga..)
Fast jag tror att det räcker med id till Berlin...
Kramar

sarpo said...

Jag vet, vi fick ut ett meddelande från de. Men det är ju ändå meck.

Ja, när vi skulle flyga till Umeå nu hade jag inte bokningsnr med Flynordic, mor hade för mycket vätska och nu glömmer jag passet. Så jävla typiskt.

Det går att åka på ID men vi ska åka med Germanwings hem. Jag har inget internationellt ID så det känns säkrare med pass.

idasol said...

Ha det så himla kul i helgen! Jag sköter biljettbokandet (För vi SKA gå till slutspel!).
Läste din lista och blev sugen på att skriva listor. Häromdagen tänkte jag på våra sjuka listor vi skrev i Bordeaux... ha ha ha. Hälsa berlin!

sarpo said...

Ida, kan du blogga nu??? jag saknar din blogg!!!

Jag litar på dig. Jag ringer dig ikväll och kollar hur det gick i matchen.