Tuesday, March 13, 2007

Blogga hemma!

Tjoho, nu funkar det igen. I, nu vill jag genast se en ny post på din blogg om hur livet lever med dig och bebben.

Idag är jag sjuk, dvs hemma från jobbet. Det har varit en helt sjuk dag. Jag sov hela natten, vaknade av väckarklockan och kände att huvudet var lika stort som Globen typ och i den gick melodifestivalen i repris fast lycket mer högljutt. Så jag insåg med sällsynt klarhet att det blir inget jobb för mig idag. Så jag somnade om och sov utan uppehåll till halv tolv. Och så gick jag upp, insåg att det inte fanns ngn frukost så jag gick och handlade och åt. Av det blev jag så slut så jag somnade igen och vaknade halv fem. Då gick jag upp, åkte och träffade kursare och analyserade två tal och nu sitter jag här hemma igen. Mätt och belåtern och tittar på House och vill bara sova.
Jag tror att min kropp försöker säga mig ngt.

No comments: