Monday, March 19, 2007

hepp hepp

Sitter i kö till Europcar för andra gången inom loppet av tio minuter. Idag har det faktiskt rullat på riktigt bra, har en del att göra. Kul! Det är definitivt mkt roligare än att göra absolut ingenting.

Jaha, mina vita veckor fortskrider utan större problem. Jag har inte druckit sen Masai förra lördagen. En hel vecka... =) Var ju på middag hos mor i lördags men klarade mig genom att dricka "vanlig" cider. Det var gott faktiskt. Och så hade jag lite stöd av I som ju inte drack ngt eftersom bäbisen var med.

Måste lägga upp lite bilder snart känner jag, från Berlin och sådär. Det får bli en annan dag. Idag ska jag på konsert med Lisa Ekdahl, det ska bli så himla trevligt! Jag ser fram emot det. Jag har dock inte laddat med musiken som sig bör, det var väl dumt av mig. Men det sitter nog där i ryggmärgen ändå.

No comments: