Friday, March 09, 2007

Nu börjar det bli lite mkt...

Nu börjar min kropp försöka visa för mig att jag inte är tjugo längre och att jag inte ska hålla på som jag har gjort den senaste tiden med fester och andra spännande saker. Igår hade jag inte ngt inplanerat efter jobbet förutom att jag klippte mig men då ringde T och frågade om jag kunde hänga med nya jobbet på Wallmans på Golden Hits. Och jag som hade lovat laga mat till P och mysa hemma fick lite dåligt samvete men ringde honom och han sa att det var klart att jag skulle gå, det är ju nya jobbet! Så jag fick mat och underhållning på bekostnad av de. Drickat fick vi stå för själva. Jaha, så var man hemma runt ett-halv två. Precis lagom.
Och ikväll bär det av till Götet med jobbet, vi ska åka x2000 1kl plus och få tre-rätters ombord och sen ska vi bo på hotell first G. Så det blir nog spännande. Och imorgon är det Masai hos M. trevligt. På söndag ska jag träna och sen ska jag plugga. Tråkigt.

Hela nästa vecka är rensad på aktiviteter, jag ska inte göra ngt alls. Jo, jag och P ska gå på bio. Men det är allt. Jag behöver komma ikapp mig själv.
Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag bli sjukt uttråkad och rastlös och måste boka in en massa ändå. Men planen är att göra så lite som möjligt och att träffa min kille så mkt som möjligt. Känns som att vi inte setts på två veckor.

No comments: