Tuesday, March 06, 2007

trött som ett as

Jag är verkligen helt sjukt trött. Mina tankar går i kors och min röst är sådär whiskey-betonad så man nästan skäms i telefon när kunderna ringer. Och ögonen svider lite lätt.

Det har helt enkelt varit för mycket på senaste tiden. Jag börjar ju också bli tant så det kan ju hänga ihop med det. En hel vecka med aktiviteter börjar ta ut sin rätt. Men än är det inte slut sörrni, det är ju bara tisdag idag och en hel vecka med aktiviteter kvar framför mig.
Nästa vecka har jag röjt i min almenacka och har ingenting bokat förutom retoriken på tisdagen och så helgen förstås. Det ska bli så skönt. Jag ska läsa ikapp mig på retoriken, jag ska titta på TV, klappa katten och pussa på P. Och bara vara mig själv. Det hade ju varit helt underbart om jag också hade fått vara ledig från jobbet men det hade kanske vara att fråga efter för mkt...

Jag tycker också att det dyker upp en hel massa pengar som ska ut nu. Typ el och sånt skit. Inte bra. Speciellt inte bra att allt ska betalas på mars-lönen som ska täcka för Italien också. Även om man får ta lite av spar-kassan också, det fattar jag ju. Jag undrar hur mkt pengar man ska ha med sig egentligen? Vad kan man tänka sig? 500 kr /dag? Inte inkluderat eventuell shopping förstås!

No comments: