Thursday, March 08, 2007

Kollegor...

Sjukt trött på min bittra kollega som inte kan sluta tjata om hur jävligt livet är nu när jag har sagt upp mig och hur hon inte är uppskattad och hej och hå.
Jag orkar inte ens vara trevlig längre.

Igår hände det saker här på kontoret. Vår chef fick sig en riktig uppläxning av VD:n för den sista tidens idiotiska tilltag. Typ att han skrivit mail och sagt till kunder att han tycker det ska bli så skönt att slippa de (typ). Det var intressant. Han har fortfarande inte kommit över det, han är lite småsur idag också. Men han har iaf bokat in tre möten med kunder nu, så det var ju kanske bra att VD:n fick reda på vad han gör. Det var en person som skvallrade nämligen (varpå min chef säger till VD:n "säg till vederbörande att hon ska hålla käften!".

Jaja, jag slipper från det här snart, det ska bli skönt.

1 comment:

Studiomannen said...

Ibland kan jag gnöla också, men jag håller med: sådana gnällmånsar kan vara outhärdliga!