Thursday, March 15, 2007

Work, work

Nu är jag här igen på jobbet och tiden sniglar sig fram. Den är bara tio på förmiddagen fast det känns som att det gått hundra år. Min huvudvärk har gett med sig lite grann.
Idag är sista arbetsdagen ihop med G, det är ju intressant. Han ska på semester i två och en halv vecka.

Jag sitter här och försöker hitta på saker att göra. Tex har jag tittat på huruvida man kan ta sig till Kalmar eller inte på bortamatchen den 29april. Det ser inte så jäkla lätt ut kan jag säga. Det går en SAS-kärra rätt lagom för moi och P (eftersom vi ska på hemlig aktivitet kan vi inte sticka på morgonen) men att ta sig hem igen är dessvärre omöjligt. Jag fattar inte hur vi ska få till det. Eventuellt kanske man kan ta en supporterbuss tillbaka. Hmmm, får fundera på det där. Det går inte ngn buss och inte ngt tåg.

No comments: