Friday, December 08, 2006

Fredag morgon...

...och man sitter här lite trött och sliten. Har med mig sjuttioelva outfits för kvällens eskapader, jag kunde inte välja när jag var hemma. Så i slutet av dagen får jag helt enkelt bestämma mig för hur jag vill se ut. Vi ska ju ha julfest med jobbet ikväll. Vi vet inte riktigt var vi ska så det blir säkert intressant. Vi får väl se. Tydligen var förra årets fest ett riktigt fylleslag.

Jag kan inte fatta hur snabbt tiden går just nu. Det är inte bra, jag hinner inte med i min planering. Det är nog för att man har typ helt sjukt mycket grejer att göra i december, en massa julfester och glögg och aktiviteter som bara gör att det finns ingen ledig tid till att beklaga sig över sitt liv. Nästa vecka ska jag på adventskonsert och sen har vi julknytis-avslutning på retoriken på tisdag. Sen har jag faktiskt inget inplanerat före den helgen så onsdag-torsdag så då ska jag ta tag i hemtentan och faktiskt göra ngt av det där och se till att jag blir godkänd. Det är ju inte så kul att gå en kurs och sen inte bli godkänd. Typ.

2 comments:

Lotta. said...

hej på dig lilla kompis.

Hoppas ni får det super trevligt ikväll.

Vet att du har tajt schema som fan, men ngn gång kunde det vara riktgt trevligt att sammanstråla med alla vi volontärer :) I would like!

stor kram på dig

sarpo said...

Hej lottchen!

Självklart måste vi sammanstråla! Det skulle ju vara supernajs tycker jag. Dricka lite vin hemma hos Karin kanske... =)