Wednesday, December 20, 2006

Vilken vinterdag...

Idag har vi tagit en promenad på lunchen, jättemysigt. Idag är en såndär härlig dag med strålande sol, lagom kallt och lite snö på marken. Det är ju perfekt promenadväder! Underbart. Och min gröt- och viktväktarsoppa-diet (som i stort går ut på att jag bara får äta havregrynsgröt eller viktväktarsoppa till lunch) går mycket bra! Jag känner mig faktiskt smalare, vilket så klart är en inbillning. Till frukost dricker jag havredryck varje dag. Men till middag får jag äta vad jag vill! Jag hade en tanke om att inte äta fikabröd men just den biten har det gått sämre med.

Idag har vi diskuterat fynd. Jag har köpt ett par vinterskor som jag tyckte var ett fynd även om de kostade mer än alla skor jag köpt tillsammans de senaste fem åren typ. På rea kostade de 700 kr, vilket är sjukt mycket för mig men det var ju fortfarande ett fynd.

No comments: