Friday, December 22, 2006

Julstök

Lite av årets skörd av våra julklappar. Jag har slagit in ungefär 62 st som ska öppnas här´av min familj (7 pers utan mig inräknad) på julafton. Utöver det tillkommer förstås kusinernas och Ps familjs klappar. Det är rätt många faktiskt. Och tyvärr känner jag mig inte riktigt nöjd ännu, det blir säkert några fler imorgon när jag ska följa med syster och handla. E har fått så sjukt tråkiga klappar, måste hitta ngt kul till honom. Och gör jag det måste jag köpa ngt till C för de måste få lika många...



Årets pepparkakshus blev en samekåta med granar, renar (med tillhörande bajs om ni tittar riktigt noga...), älgar, snögubbe bredvid kåtan och observera skidorna lutade mot stenen... =)




1 comment:

idasol said...

Åh vad fint det var! Skidorna, de ska ju alltid vara med! De får man liksom sätta dit oavsett vad man gör för tema.
Funderar på hur ni ska hinna öpnna alla julklapparna... Det brukar ju bli sent vet jag men nu har ni ju rekord-år och allt.