Thursday, December 28, 2006

Hahaha

Idag märkte jag att mammas jobb handlar resor av oss inne på vårt city-kontor. Haha, är inte det helt sjukt. Det var en ren slump att jag hittade det.
Jag och mamma pratade om det nämligen tidigare. De hade Nymans när det fanns och sen när provisionerna från flygbolagen försvann och resebyråerna tog betalt så släpptes resorna lösa och nu bokar de själva. Så sa min mor att hon egentligen kunde boka genom mig. Javisst, sa jag. Och nu såg jag alltså att hennes jobb redan handlar av oss. Haha, det var ju jättekul att ingen av oss visste det. Hon visste iofs inte ens att de hade en resebyrå så det var ju ännu mer roligt.
Jaha, så här road kan man bli en dag som denna.

Idag har jag lagt upp ETT-profiler i Amadeus. Det är faktiskt astråkigt men mkt behövligt så det är ju för en god sak. Och det är ju lika bra att passa på när det är lugnt här.

No comments: