Friday, December 15, 2006

Kliar det i fingrarna

Jag slog in julklappar igår, det var himla roligt. Jag har köpt massor redan. Typ fem till CWH, tre till EWH, sex till lilla tjejen, tre till mor, fyra till M och fyra till J. Plus tre till P. Men det är ju inte klart på långa vägar. =) På måndag ska jag ju ha halv julklappsdag, då ska jag handla resten. Men jag har gjort en lista så jag vet vad det är jag ska handla.

Igår satte jag mig faktiskt ner och gjorde tre frågor på hemtentan. Två var redan klara så nu har jag en kvar som jag måste svara på. Det är inte kul. Det är så förbannat tråkigt och man måste ju använda sig av ett torrt och akademiskt språk känns det som. Men det kanske bara är jag. Hursomhelst känns det bra att snart vara klar. Den ska lämnas in på tisdag senast.

I helgen ska jag och P ägna oss åt kärlek!

No comments: