Wednesday, December 27, 2006

Åter på jobbet

Vi var tvungna att koppla ur datorn hemma för att få plats med granen. V i har nämligen bara ett uttag hemma och det sitter i vardagsrummet. När jag har kopplat in allting igen ska jag visa er julklappsberget som var i år. Sjukt mycket julklappar! Men det gick i ett rasande tempo ska jag säga er, vi var klara före midnatt. Det har typ aldrig hänt förut.

Många bra klappar i år, jag tror även att min svåger tyckte det för en gångs skull. Även P var nog rätt nöjd tror jag. Själv är jag jättenöjd med mina klappar, fick en massa bra saker som jag önskat mig. Till exempel en tillbringare. Vår katt har ju haft nöjet att ha sönder alla våra som hade så det var behövligt.

Här är det sjukt lugnt idag. De enda som ringer vill tyvärr ändra sina resor och krångla.

No comments: