Wednesday, December 13, 2006

Tänk vad tiden går

Glad lucia mina vänner. Jag vet inte riktigt om det känns som Lucia med strålande solsken och nästan lite varmt i luften. Eller varmt är väl att ta i, man skulle ju kunna tänka sig att ha på sig långkalsonger nu för tiden faktiskt. Det är bara det att man faktiskt kanske fryser igen när det blir kallare. Så jag försöker att vara strategisk. Det som är lite av mitt problem är att jag är så jäkla lättfrusen.

Hur som helst. Har köpt en julklapp, eller två faktiskt idag. Till mor och syster. Intressant. Jag vet inte om de vill ha det men det är väl aldrig frågan i fallet med våra julklappar, huruvida det är önskat.

För övrigt hade jag en sjukt stressig dag igår. Vårat datanät la av helt, vi väntade ett tag men våra teknikkillar sa att tyvärr, det kommer inte komma igång på hela dagen. Så jag och en kollega fick störta iväg till kontoret i stan, bilkö en tim, och sen var det bara printa ut det som skulle ut och försöka ta hand om det mest akuta. Och så satt vi över och när klockan var halv sex gick jag och då kom jag på att jag skulle ha med kalvsylta och skinka till retorik-avslutningen. Vi hade knytis och julklappsutdelning. Och så höll vi hyllningstal till varandra! Kul!

No comments: