Monday, December 11, 2006

Tomorrow, tomorrow, tomorrow

...will just be the same...

jaha, måndag morgon. Vilken helg det var. I fredags hade vi julfest med jobbet. Det var intressant. Jag blev full. Trots att jag inte hade tänkt det. Men men, min karaktär är ju så dålig så det kunde man ju just vänta sig. Hur som helst, det var väl trevligt och så. Jag hade kul med mina kollegor och vi dansade och så men mer än så var det ju faktiskt inte. Det var ju inte superkul.

Sen åkte jag och min mor på SPA i lördags kl 12. Hon visste ju ingenting om vad vi skulle göra och hon hade helt glömt att hon fått det i present av mig och min syster (vilket iofs är aspinsamt). Men hon blev så glad och det var så himla skönt. Axlarna sjönk typ tio cm bara av att relaxa. Vi sov över och åt tre rätters middag och ja, det var perfekt helt enkelt.

Sen åkte vi och handlade lite julklappar. Börjar få lite struktur på det hela nu. Rekade lite och måndag nästa vecka är det ju dags för halv julklappsdag så då ska jag och mor ta en bil och åka runt till förbannelse och handla, handla, handla. Och all julmat. Sen tänkte jag vara klar efter det faktiskt. Vi får väl se hur det blir med den saken. Jag och syster har ju bestämt oss för att slå rekord i julklappar... =)

No comments: