Tuesday, July 25, 2006

Dajmen den är ju total

Usch va jag blev trött. Det tog mer än en timme att ta sig hem ifrån I igår, jag var hemma vid elva. Gosade lite med katten, hittade tre fästingar på örat som vi tog bort och sen somnade jag helt slut. Jag fattar inte varför man är så trött hela tiden. Hur kan det vara möjligt???

Idag har vi tittat lite mer på resan för jobbet, vi ska åka på kombinerad studieresa/kick off och har funderat på destinationer. Var vi än har tittat har det inte fungerat med flygtider. Vi var inne på tokyo, new york, peking och jag vet inte allt vad det var. Men idag lyckades vi enas om tre möjliga kandidater; London (är ju alltid london...), Istanbul eller Rom. Kan bli trevligt. Jag var helt inne på glasgow där ett tag men inga bra flyg gör det omöjligt. Grrr.... Hursomhelst så får vi väl se om det blir av. London var billigast iallafall.

Jag har rätt tråkigt. Då gäller det att vara på sin vakt, det dyker upp saker när man minst anar det. Nu dök det tex upp en krånglig japan-resa. *usch*

No comments: