Thursday, July 06, 2006

herregud

Usch, hur ska man kunna hålla reda på alla saker som man måste hålla reda på?? Blä, blä, blä.

Imorse när jag gick hemifrån var det 22 grader varmt, halv åtta på morgonen. Det är ju faktiskt inte helt okej. Jag vet, man ska inte klaga på värmen men det är svårt att låta bli när man känner sig svettig, klibbig och fet i alla lägen. Och det går inte att sova normalt heller. Inatt drömde jag om jobbet igen. Det är faktiskt inte så kul. Det är precis som under Amadeus-veckorna i skolan, då drömde jag också (mar)drömmar om det men det var ju bara på skoj. Nu är det på riktigt. *usch*

Jaja, ikväll ska vi ta ett kvällsdopp på Långholmen, det ska bli riktigt najs. Jag ser det hela framför mig, vi sitter i bikini och har det bra, grillar lite på en engångsgrill och vill aldrig gå hem. Oj, man kanske skulle tagit med sig en öl också så skulle det vara perfekt! Hmmm...

Nån som är sugen på utgång i helgen? Jag som nästan aldrig går ut ska faktiskt ut på lördag. Det ni!

No comments: