Tuesday, July 11, 2006

dax för lunch!

Jag har märkt att jag inte är konsekvent med stor resp liten bokstav i rubriken... kan vara irriterande ibland.

Nu är det strax dax för lunch. Det ska bli så skönt att få en ledig stund. På ngt sätt lyckas jag alltid ha ngt att göra, jag fattar inte. Och det här ska kallas lugna tiden på året. Jag fasar för framtiden, om jag säger så.

Idag kom min chef och ville testa mig tror jag, han bad mig ta upp en tidtabell på en resa mellan hongkong och cebu med ett visst flygbolag. Det funkade inte riktigt med de tider som fanns och då ville han ha dagen innan istället och få en AD75:a på hotell i hongkong istället. Herregud, menar människan att jag ska boka in honom???? Det vågar jag ju inte förstås, hur ska det gå! Nej, usch.

Igår var jag hemma hos L och fick massage som tack för att jag klippte henne. Det var skönt men man känner ju direkt nu att man börjar stelna till igen här framför datorn. Sen tog vi en öl ohc en pizza på ett jäkla bra ställe. Pizzan var faktiskt helt sjukt god. Dit tänkte jag ta med syster och familj om vi ska äta ute ngn dag. Helt klart är att jag ska dit igen iaf.

3 comments:

Anonymous said...

Hej gumman!
Helt ok för mig att bli exploaterad på det viset... Vi är väl på imorgon fortfarande? Har du pratat med Tess, Lotta eller Karin om dom vill henka? KRAM

Anonymous said...

Sorry, jag menar torsdag....

sarpo said...

Prallan! Underbart att se dig här igen. Jajemän, fika är på. Tess är med och Karin skulle också haka trodde hon. Hon skulle bara dubbelkolla att hon inte var upptagen.

Ska bli härligt att ses igen! kram