Thursday, July 27, 2006

Trött i mitt lilla huvud

Jag har klippt mig. Jag fick sovmorgon idag för att kunna klippa mig så det var trevligt. Det kostade 100kr och det gick rätt bra men frisören var nyexad och jättenervös och jätteung. Det var en intressant upplevelse. Hursomhelst, jag har numera hår till öronen ungefär i en svampliknande frisyr.

Jättetrött idag. Skulle gå på matchen igår men kom aldrig iväg. Jag och D skulle gå tillsammans men vi fastnade framför våra billiga strawberry daquiries och sen vet jag inte riktigt vad som hände. Läste att det var ca 8000 pers på matchen. Det är ju faktiskt inte ngn bra siffra. Och jag inser att jag också bidrog till det...
Jag vet inte, på ngt sätt har allt runtikring fotbollen blivit en plats för ångest. En massa människor som man inte längre umgås med och som man kanske inte har lust att träffa ens av olika anledningar. Det är så synd att det ska vara så men det känns som att det livet är över för mig. Inte själva fotbollen och djurgården men allt annat. Alla människor, all öl, alla sena kvällar, alla bortaresor, alltihop. Det känns inge kul längre, det ger mig bara ångest. Och så ska det ju inte vara.

I vilket fall så hamnade jag på Debaser och dansade arslet av mig till skön baktakt till kl tre och då spelade de faktiskt "mina polare" med Rasta Hunden. Det var himla kul tyckte jag.

3 comments:

Anonymous said...

Ja de var hur trevligt som hellst

Anonymous said...

Hej!
Låter som du (ni) lever ett perfa sommarliv m strawberry d's och fest...Själv sliter jag hund ute på arlanda, men slutar och börjar i ganska rimlig tid nästa vecka, KAN VI SES???? KRAM

sarpo said...

Prallan, klart vi ska ses! Det vore ju faktiskt himla mysigt. Jag kan inte på tisdag, då ska jag grilla. Men övriga dagar ska väl egentligen inte vara ngt problem.

Stackars dig som jobbar så mkt men snart lugnar det nog ner sig så smått.

Hoppas allt är bra i övrigt. Vi får höras om vad vi ska hitta på nästa vecka. Kanske den där middagen skulle sitta fint!

Stora kramar och blöta pussar till dig!