Friday, July 28, 2006

Ståendes

Har provat att höja mitt bord så att jag kan stå upp och arbeta nu när den kollega som sitter närmast mig inte är här och störs av det. Det är en spännande upplevelse att se saker och ting från ovan. Det är också intressant hur annorlunda tangentbordet upplevs när man står upp, vilket förhållande de har till varann och på vilket sätt man uppfattar saker och ting.

För övrigt kan jag säga att det ska bli så jäkla skönt med helg! Jag längtar verkligen till kl fem då jag får gå hem och göra vad jag vill. Vi ska laga så god mat ikväll också och sen ska jag och T göra skärgården osäker. Men nu verkar det ju som att det ska bli dåligt väder och det är inte så kul att vara utomhus i så fall men vi får väl hitta på ngt.

Jag är rätt sugen på att gå på Parklife som J och L tipsade om. Det skulle kunna vara trevligt men i så fall får jag och T bara göra ngt över dagen och inte åka till hennes land som det eventuellt var tal om. Vi får se helt enkelt.

No comments: