Friday, July 07, 2006

uschiamig

Som en kollega här på jobbet sa "men gud va mkt långresor du har!" när jag bad om hjälp om en resa till Sydafrika. Men vad ska jag göra? De ringer ju, jag kan ju inte lägga på. Iofs kan jag ju koppla vidare men oftast när de ringer säger de bara "kan du hjälpa mig med en resa?", då kan jag ju inte säga nej direkt och sen visar det sig långt omsider att det är ngt krånlig rundresa i USA eller Asien och det fattar jag ju inte ngt av så då blir det i vilket fall dubbeljobb. Jaja, sånt är livet.

Sommar, sommar, sommar! Tänk att livet kan kännas så bra ibland, bara på grund av väder. Helt galet!

1 comment:

Anonymous said...

Hej hopp själv! Skoj att du bloggar som bara den - jag läser! Roligt att du har kommit igång med karriären, det verkar gå jättebra tycker jag!