Friday, July 07, 2006

Flyttplaner

Idag frågade jag min chef hur det är med ledighet i samband med flytt. Han sa att han bestämde att sånt fortfarande finns och att det är okej. Så nu funderar jag faktiskt på att ta 1sep helt ledigt (när jag ska hämta nyckel och såna saker) istället för bara ngn timme för att hämta nyckel. Då kan jag ju börja lite smått med att flytta över saker. Det känns mkt bra.

Igår var vi på Långholmen, det var verkligen somrigt! Sol, bad och jordgubbar i gräset. Motorbåtar som vrålar förbi i alldeles för hög hastighet, människor i bara badkläder och en allmänt trevlig atmosfär. Det måste jag/vi verkligen göra om!

Ikväll ska vi till M som just flyttat in i en ny lägenhet i Bredäng, också en trea. Herregud va vi alla bor stort. Min mamma sa "ska ni alla skaffa barn nu eller?". Men njae, det tror jag inte. Det är bara vissa som håller på med sånt. En annan försöker ju skaffa sig en karriär...haha!

No comments: