Thursday, July 13, 2006

hmmmm....

Sitter här och har inte så mkt att göra, jag tittar mest på internet under tiden på att jag väntar på bekräftelser från kunder. Det blir väl som vanligt, att de alla bekräftar tillbaka på en gång. *suck*

Och jag kan inte ringa och beställa soffan ännu eftersom de inte öppnar förrän kl 11.

Igår ringde de som bor i min nya lägenhet, jag undrar vad de ville. De kanske ville fråga om jag vill ha kvar ngt som det är i lägenheten. Men det tror jag faktiskt inte att jag vill, jag vill ha tillbaka skafferiet, jag vill ha ommålat kök, jag vill inte behålla stången i dörröppningen och jag vill inte flytta in i augusti. Men det kanske inte gäller ngt sånt, de kanske ska fråga om jag vill ha deras soffa... Who knows?
På måndag ska jag ringa min framtida husvärd och säga allt det där till honom och hoppas att han vill måla om innan jag flyttar in.

2 comments:

Anonymous said...

hi hi
snart e du lägenhets bo!!!
Finns de ngn balkong??
Har inte så mycket att göra jusst nu men dock efter lunch brassar det nog på!
kram

sarpo said...

Ja, det är balkong! Och fönster i varje rum (utom toaletterna), med fönsterbrädor så jag måste köpa en massa nya blommor.
Tips på inflyttningspresent till min fest i oktober!

Hej, vi får ha tjejmiddag med Volontärerna i höst hos mig så ni får komma och se hur jag har det!