Tuesday, December 06, 2005

Amadeus

Ojojoj hörrni.

Jag har suttit här och RRA:at och splitat och copat och allt. Känner mig lite nervös men det har gått bra med lite vägledning av Joakim. Jag hade verkligen behövt de där repetitionsdagarna känner jag nu i efterhand! Enligt L ska vi ha möte med honom kl 9 den 9 januari och sedan ha lite projektmetodik och sedan två dagars repetition med Amadeus innan tarifferna. Herregud vilken ångest jag har inför tarifferna. Det kommer nog gå åt helvete. Men det är verkligen behövligt att få repetera. Det mesta sitter ju där om man bara får tänka lite. Jag har min amadeusbok med mig som jag fick av förra praktiken, det är lite svårt att hitta i den när man inte är van att slå i den utan i en helt annan bok som är utformad på ett helt annat sätt. Men det ska nog gå bra tror jag.

Nu är klockan fem över fem och det är dags att gå hem!
Ett litet rim såhär i juletider.

3 comments:

idasol said...

jag förstod inte många ord av det där inlägget... ;-)

Lotta. said...

amadeus ja.. jeez. Har inte stor koll längre. När man väl sitter där i skolan och gör det är det ju rätt lugnt för att allt kommer i sin ordning, men jag tror inte jag skulle klara det ute på fältet så att säga :)

Och det där med datan ska vi inte ens diskutera.. ;)

sarpo said...

God Jul Storasystern!

Jag har ju inte heller gjort så mkt med Amadeus men mer än på förra praktiken iaf. Och tarifferna verkar ju skitjobbiga faktiskt om jag ska vara helt ärlig. Plus att man får (på amadeuskurserna) inte all info man behöver (om tex köer) och en massa info man inte alls behöver (typ fem olika sätt att kopiera en bokning när man bara behöver ett sätt)

Men datan är ju bara ångest. Om vi är klara med vårat esamensarbete innan praktiken i vår är klar då ska jag ägna de sista veckorna till det! Its a promise! Annars får jag bara klämma in de lite när som helst...