Monday, December 05, 2005

Bra saker

Jag hade räknat fel! Jag hade ett par hundra mer än jag trodde vilket betyder att jag kan betala mina elräkningar! Tjoho! Jag blev så glad när jag gick till banken och frågade hur mkt jag hade på mitt sparkonto och hon sa mer än vad jag hade trott. Av bara farten tog jag ut en hundring och köpte julklapp till pojkväns syster. Så nu är hon klar. Tjoho! Det var också väldigt bra. Ska gå till Bönor och Blad i Västermalmsgallerian och köpa en till svärmor också. Det blir också väldigt bra.

P har tagit ett skitjobb! Jag blir glad över det också. Pengar vankas i januari!

Jag fick en komplimang idag för min engelska. Det kändes också bra.

Idag gick från att vara en skitdag imorse till en underbar dag nu på eftermiddagen. Tänk vilken börda det är att gå runt och oroa sig hela tiden. Det vore så mkt enklare om jag bara kunde få vara fri och slippa tänka. Jag vill vinna en tävling, känner att det är rätt dag för det. Kanske ska satsa på en trisslott?!

1 comment:

Anonymous said...

Tjenare! Du kommenterade min Träfflista i min blogg... haha Ja, Agnes kanske inte är så talförd, men man ska nog kunna få ut lite info, jag e ju en skicklig intervjuvare! haha