Thursday, December 22, 2005

Dan för dan före dopparedan

Det är ju heeeeelt sjukt att det är julafton snart. Igår fick jag verkligen den äkta julkänslan. Min mor och mormor kom hem till oss och åt julmiddag (dvs rester från vårat knytis) och sen öppnade vi klappar! Det ni! Det var så trevligt och jag fick verkligen julkänslan i mig.
Jag fick en lampa från IKEA och en fin skål med godis av min mor och ett siden-nattlinne av mormor! Underbart! Nu kan vi springa runt Kneippbyns camping i sommar tjejer! Hahaha... Det var tider.

Tyvärr missade vi ju Memento som gick på TV och vi glömde också att spela in den på video. Det var väl dumt. Jag har iofs sett den så för min del är det skit samma men P kanske ville se den. Den är rätt bra, om jag minns rätt.

Usch, snart ska en galen kvinna från min skola komma hit och hälsa på. Det känns sådär måste jag säga.

No comments: