Thursday, December 08, 2005

Julklappstips

Hej, det är ingen hejd på mina inlägg idag. Det kan sluta med att det blir hur många som helst faktiskt.

Hur som helst. Jag var och tittade lite på en second hand i Huddinge. Det var ju toppen för jag handlade tre julklappar för 5 kr st. Jag skulle egentligen handla två snapsglas men det blev två likörglas istället för de var så fina och visst kan man väl drick snaps i likörglas också? Eller? Men iaf, när jag ändå var där tittade jag även på annat och då såg jag att de hade typ hur mycket böcker som helst. Jag hittade tre pocketböcker som såg helt nya ut, de var inte ens bläddrade i. och de kostade endast 5 kr. Helt sjukt billiga julklappar! Jag köpte de på stört. När jag kom hem såg jag tyvärr att den ena boken hade ett litet märke i sig av bläckpenna så den fick bli en lite för tidig julklapp till mig själv.

4 comments:

Studiomannen said...

Smart tjej!

Egentligen kan man dricka snaps i pintglas också, men det medför vissa olägenheter! Nu lyssnar jag Elvis julskiva och dricker kaffe. Tänkte kliva ner i badkaret och grunna på fler julklappar! Glas var ingen dum idé!

sarpo said...

Glas är jättebra och böcker också. Det finns mkt att fynda om man bara har en riktigt bra second hand. Den second hand jag var på är faktiskt helt ok. Jag handlade tex ett par J.Lindeberg-byxor där som var fräscha och såg hela och rena ut (dvs inte noppiga och trasiga...?) för 30 kr. Det var väl ett fynd om ngt!

sarpo said...

Peter. Kul att höra av dig förresten! Nu tycker jag att det känns som evigheter sen! =)

Studiomannen said...

Det har mest berott på datorproblem från min sida. Datorn vi använder för surf är en seg gammal laptop just nu. Vår gamla dator byggs om och en ny byggs samtidigt. Så varje surftillfälle känns segt som sirap - och jag har fan inte tålamod med sånt... :-)