Wednesday, December 07, 2005

Idag

Denna dag har gått ganska fort faktiskt. Jag har haft en del att göra på förmiddagen och lite att göra på eftermiddagen.

Joakim som just var i Mexico i tre veckor ska nu ha semester till den 4 januari och åka ngnstans långt bort som jag inte minns just nu. Det är orättvist tycker jag. Jag vill också åka iväg ngnstans! Gärna till lite sol och bad och värme. Ljus är vad jag behöver. Den enda resa som är inplanerad just nu är till Umeå. Inte så hippt kanske även om det ska bli trevligt. Inte så varmt heller för den delen.

Jag vill gärna prova den nya glöggen! Den verkar asgod tycker jag och den har ju fått mkt bra kritik. Jag hoppas att L + T som ska ha glögg och pepparkakskväll kanske satsar på den annars är det nog stor risk att jag inte får prova den. Om inte min mor är förutseende och handlar den till våran jul i Umeå. Man vet ju aldrig med henne.

2 comments:

sarpo said...

Glögg 05, den med hjorttron och armagnac. De kommer ju med en ny glögg varje år, detta är årets. Vill verkligen prova den!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Den är JÄÄÄÄTTEGOD!!! Köp köp köp.