Monday, December 12, 2005

Siffran Ett

http://www.ditthoroskop.nu/se/nya_systemet.htm

om det nu går att klicka på länken (har inte riktigt lärt mig det där ännu känner jag med länkandet...) kan ni också titta vad ni får för numeriskt horoskop uträknat åt er. Jag vet inte om jag riktigt känner att det blev rätt här men men så här blev det för mig i alla fall:


Siffran Ett:
Som etta är du självständig och även självkritisk eftersom du vill vara nummer 1. Du är en mycket ansvarsfull person som är duktig i ditt arbete, vilket kommer att leda till att du lyckas att uppnå dina mål. Är målet att bli chef är utsikterna mycket goda då du har starka ledaregenskaper. Allt du tar dig för kommer att gå vägen, även om vägen ibland blir lång.Tänk på att vara ödmjuk och på att inte köra över andra människor. Märker du att det viskas bakom din rygg bör du nog tänka efter hur du agerar och kanske visa lite mer hänsyn.Eftersom du har höga krav på dig själv har du också krav på din älskade. Helst ska hon/han ha lika höga ambitioner som du och vara mån om sitt yttre. I ett förhållande hittar du ofta på små roliga saker, som ni kan göra tillsammans, för att komma bort ifrån den trista vardagen.Ditt liv regeras av solen och de bästa färgerna för dig är gult och brunt.

9 comments:

Studiomannen said...

Siffran 9:
Siffran Nio:
Du är en riktig ledartyp som är full av energi. För att undvika onödiga missöden som lätt kan uppstå i brådskan bör du se över din planering två gånger innan du börjar med något. Du tar hand om alla och ser till att de har det bra. Ofta engagerar du dig så mycket i andra människor att du glömmer dig själv. Du måste bejaka dina egna behov av hjälp och kärlek för att kunna orka vidare.

Du kan lätt känna dig oälskad. Det kan bero på att du tycker att du tidigare blivit övergiven av en närstående. Det kan även orsakas av att du känner att du inte får något tillbaka av dem som du hjälper.

I ett förhållande har du en tendens att vara lite för energisk i början. Detta kan tyvärr skrämma bort din käraste/käresta. Tänk på att det tar lite tid att lära känna en ny människa.

Nior regeras av Mars, färgerna som passar dig bäst är olika röda toner.

Måste grunna på om detta stämmer...

Jill Wegerup said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Jill Wegerup said...

Är också en etta och det stämmer ganska bra. När man gjorde med sitt födelsedatum på en annan sida var jag en 9:a och då stod det liknande som det står för etta nu...

sarpo said...

Jill.. hur och var gjorde man den roliga uträkningen? Jag gillar uträkningar på internet. Jag gjorde min och P s förhållandes chans att överleva. Jag tror vi fick ngt i stil med 72%.

Jill Wegerup said...

minns inte på rak arm men ska kolla i bärbara hemma bland mina favoriter.
Var gjorde du testet med förhållandet?

sarpo said...

Minna. Ja, nu när jag läst det en gång till känner jag mig rätt hemma i det ändå. Men inte att min älskling måste vara snygg. Är det verkligen sant? Tänk på MH! =)

Jill. Jag ska försöka hitta det igen åt dig men jag vet inte riktigt var jag hittade det från början, jag ska leta lite så dyker det upp här eller hos dig!

Anonymous said...

jag tycker också att det stämmer bra på dig sara.

själv blev jag trean och jag tycker nog att det stämmer in en del.

idasol said...

Jag tycker din stämde bra sara. Jag fick fem och det stämde inte tycker jag, jag ska tydligen vara en lustigkurre som skämtar mig genom livet och bara vill ha roligt. hmmm.

Anonymous said...

Hej hopp fick två jag e artistisk och kreativ och social men har i bland lite dålig självkänsla.. oki varför inte