Friday, December 09, 2005

Schema i vår

Det ser ändå rätt okej ut tycker jag. Många korta dagar förutom första veckan, amadeus-veckan och STINA-veckan. Och förstås LIAn. Det ser helt okej ut.
Men eller hur att man kommer träna på examensarbetet en gång, vilket skämt. Vi har iofs storslagna planer för vårat examensarbete, nu gäller det bara att infria de. Vi får väl se hur det går men jag tror att det finns potential till ngt riktigt bra. Om alla bara skärper sig och slår sina kloka skallar ihop och vi kan fungera som grupp (vi är ju trots allt 6 personer och alla är ju olika med olika tankar och uppfattningar) så kommer det verkligen att gå skitbra.

För övrigt får jag en påhälsning här på onsdag av skolan. Trauma, var det ngn som sa....

6 comments:

Anonymous said...

skulle beskriva er grupp som ett sorts akademiskt assyriska.. en massa individer som gör allt för att synas och inte kan dra åt samma håll. till slut bryter ni er ut och ställer till med scener när ni lovat bort er till flera andra grupper samtidigt.....
Mm jag gjorde allt för att slippa besöket, inte min favorit som kommer om man säger så, men efter att ha flyttat det tre ggr så fick jag kapitulera på torsdag :(

Lite skvaller... Nic har nytt på G :P

sarpo said...

D... så vitt jag vet har inte jag iaf lovat bort mig till ngn grupp. Om det är ngn annan som har det får den gärna hoppa av, jag tycker det är svårt att få ihop logistiken när man är 6 pers. Det är ju inte så att vi setts allihopa under våra träffar än så länge.

Vad har Nic på G? En ny tjej? Ett nytt jobb? En ny praktik? En ny examensarbets-grupp?
Vad vad vad? *Nyfiken i en strut*

Anonymous said...

haha vad det e lätt att få er att tända till ;)

Nic har ny flamma på G...

Lotta. said...

Jag fattar inte heller vad du menar.. jeez.

Jag tror sten hårt på vår grupp, vänta bara :)

Snart äntligen är den här praktik skiten över!! haha!!

Och Nik, han verkar blivit en riktigt casanova på senaste.. hihi. schysst.

ha det gott alla.

Anonymous said...

hahahah jag vill oxå vara med och tycka här D.. klart man måste vilja synas lite annars får man ju inget eller hur vi e ju som du??
Vem e nics tjej???? för visst e de det ni prat om?
Jag har haft besök i dag tror att jag fått av samma lärare som ni fått lyckan att få!
De va oki men hon intevjuade min handledare för att lära sig nya grejor i och med att hon inte har ngn aning om ngt (tror jag)..
kram kram

Anonymous said...

den där fula hyndan ska komma till mig oxå.. jippi.