Thursday, December 01, 2005

Tjohopp

Idag fick jag börja dagen med att städa efter julfesten, det ni! Men det var okej, jag ville hellre göra det än att sitta här och få utskällningar för att man inte svarar i telefon. Jag skulle gärna göra det MEN DEN FUNKAR INTE. Okej?!

Jaha. Igår hade vi träff med gruppen som ska skriva examensarbetet. Jag tyckte det kändes som att vi börjar komma på banan, vi utbytte tankar och ideer och det kändes som att vi kom en bit på väg. Vi började iaf struktuera upp arbetet med att kontakta folk och liknande. Det känns bra.

Missade Lost igår eftersom vi blev sena men P hade varit förutseende och ställt in videon så ikväll ska vi titta på det! Det ska bli så spännande. Jag fattar bara inte varför det är sista avsnittet. Varför håller de på såhär?? Och det är ju långt kvar till jul. Näe, det håller inte TV4!

Men idag är det 1 dec, det betyder att jag får ta en chokladbit ur min fina kalender jag fick av mamma!

1 comment:

Anonymous said...

Hej hopp partner!

Jag har redan tagit en bit av min choklad kalender, mums mums fick faktist en härifrån praktiken,mums mums.
kram kram ( får du mina mail? Prallan verkar inte få mina)