Monday, December 19, 2005

Julklappar nr 2

Jaha, nu är lunchen förbi. Det var mkt trevligt. Jag fick en fin julklapp som var från de som en avslutningspresent - Paulo Coelhos Alkemisten. Den har jag velat läsa länge men aldrig kommit mig för att köpa. Jag fick även ett betyg. Och det var så mkt bättre än jag nånsing kunnat drömma om! Sen var det då dags för de fula klapparna. Jag fick en ostskärare med tillhörande ostmöss. Jag gav som sagt en kokbok - Puck Janssons Mat i Microvågsugn för små hushåll. Det blev en succe! =)

Nu känns det faktiskt riktigt bra här på praktiken. Det är väl typiskt. Men det kanske är julstämningen som sprider sig här hos oss och också att jag kanske fick tillbaka lite motivation förra veckan efter vårat prat så att jag vill ta tag i situationen. Lite motivation kom till mig, några veckor försent.

Jaja, better late than never som man brukar säga.

No comments: