Thursday, December 15, 2005

Praktik i vår

Jag har idag ringt till en resebyrå och frågat om de tar emot praktikanter, det gör de. Jag ska träffa de nästa vecka. Hurra, hurra, hurra! Hoppas bara att jag kan göra ett bra intryck och att de gillar mig. Nästa praktik ska fanimig inte bli som denna.
Det stället som jag ska besöka jobbar både med privat och affärs så det känns ju som ett alternativ eftersom jag bara varit på grupp än så länge. Dessutom så är det ett relativt litet företag till skillnad mot de två bjässar jag varit hos. Men som sagt, vi får väl se hur det går på mötet.
Annars får vi väl se vad som händer...

Idag pratar alla med mig här, jag fattar ingenting. Jag tycker det är lite obekvämt eftersom att jag (trots mina nio veckor här) inte vet ngt om relationerna eller strömningarna som går här och personer emellan. Eller vad som är ok att skämta om och såna saker. Jag blir en helt annan person än den jag är och det känns daktiskt skittrist. Jag är inte den här dönicken lixom, jag är en jävligt bra och rolig tjej. Så det så!!!

1 comment:

Lotta. said...

Vad jätte kul Sara! grattis, lycka till på intervjun.. vart e det ngnstans?

Den där julkalendern du hittade var ju dödskul, jag tar och kopierar den faktiskt.. hihi, klockrent :)

Skall sluta här nästa tisdag.. bara 3!!!! dagar kvar!