Wednesday, December 21, 2005

Näst sista dagen

Tänk att det gått tio veckor sen jag började här på praktiken. Det betyder också tio veckor på bloggen. Det har gått upp och ner både här på nätet och på praktiken.

Men imorgon är absolut sista dagen, det känns lite vemodigt att säga hej då nu när det har varit så bra de senaste dagarna men det är sådant livet är.

Jag kommer tillbaka imorgon men sen är det slut på det roliga, jag kommer inte åt bloggen lika mkt som jag har kunnat nu när jag haft dator varje dag. Det känns ännu mer vemodigt. Var ska jag nu ventilera mina tankar om allt och inget, och hur ska jag få allt ur mitt system? Jaja, det löser sig.

1 comment:

Studiomannen said...

RRRRAAAAAHHHHH!!!!

Du får inte sluta nu - nu när jag blivit en Sarpo-addict! :-D

God jul & Gott nytt år! P&K/PK