Thursday, December 08, 2005

Uttråkad

Har absolut inget att göra, T och P är och jobbar så de är inte på mejlen, jag är uttråkad till döds.

Har suttit och surfat på nätet och tävlat lite och läst lite intressanta artiklar. Försökt luska ut lite till vårat examensarbete vi ska göra i vår. Det finns otroligt mkt information där ute och vi måste "avgränsa, avgränsa, avgränsa" som Rose skulle sagt.

En sak som jag har kommit på är att man kan vara lite kreativ. Jag har suttit och gjort juletiketter på datorn. Det är onödigt att lägga pengar på sånt när man kan göra det själv. Mina är jättefina! Först letade jag bilder och sen är det bara att skriva "god jul, önskar" så är det klart! Det är förstås inget lim på de men det är ju inget problem egentligen. Det är ju bara att limma själv eller tejpa. Huvudsaken är ju att det går fram vem paketet är till. Igår satte jag mig ett par minuter och slog in de julklappar som är klara. Det kändes som att jag fick lite mer kontroll över det hela, vilka som är kvar och sådär. Det är ju inte många kvar nu! Och om T lyckas göra skivor till mig är det i princip klart! Jag blir så glad.

Idag är en långsam och lite tråkig dag men jag är på bra humör ändå.

2 comments:

sarpo said...

Jo, det kan man göra men det är lite svårt med tanke på att jag skriver ut de på vanligt A4 skrivarpapper. De går lätt sönder såna där papper. Men jag gör nog kanske några handgjorda också med hårdpapp, de kan jag trä på snöret!

Anonymous said...

den sista skivan e klar!!! jag tänkte att jag tar med den till antingen t och l o´m man får plats att glögga oj måste dra