Tuesday, March 28, 2006

blablabla

Idag känns det mkt bättre på praktiken. De har bett mig börja boka charter själv nu. Det har jag säkert kunnat börja med tidigare egentligen men jag har ju inte fått lov till det. Men idag sa de att jag kan börja om jag själv känner att det är okej. Jag tror att det känns okej men jag får väl börja i liten skala. Nu på lunchen tex.

Jag har ingen lunch med mig idag men jag ska gå och handla mjölk plus ta ut pengar för klösbrädan som jag köpt av en "kollega". Jag hade tänkt göra stuvade makaroner och falukorv idag, det är ju asgott. Och det får mig alltid att tänka på allas vår Jocke Schmidt. Saknar min rumskompis från Branäs. Typ den bästa människa jag nånsin träffat tror jag. Helt chosefri, helt öppen för allt, helt galet bra. Helt fördomslös. Och typ världens snällaste!

No comments: