Tuesday, March 14, 2006

Vilken dag!

Herregud, jag har bara svarat i telefon hur mkt som helst idag och har typ inte fått ngt gjort. Inte hunnit sitta bredvid så mkt alls eller hjälpa de med nånting känns det som.

Imorgon ska vi gå och träffa kissen igen! Jag längtar så mkt. Jag vill ha hem honom nu! Men det blir till att vänta. De kommer inte leverera honom förrän om två veckor och vi kan ju inte ta emot honom innan det ändå eftersom vi ska ha gäster med hund och gäster med allergi när P fyller trettio. Så vi har funderat ut det så bra att de levererar hem den efter den helgen är över. Och idag har jag fixat en klätterställning. En här på praktiken ville bli av med sin gamla för 100 kr eftersom hon fått en ny av sin syster så jag nappade direkt. P tycker jag är lite löjlig för att jag vill köpa så mkt saker till katten men jag vill ju bara att han ska ha det bästa.
Åt lunch med mormor igår, hon tyckte det var idiotiskt att skaffa katt. Jag fattar ingenting, vad är det som är problemet? Tycker folk inte om katter? Vi är förstås ingen katt-familj av tradtion, vi har hundar men ändå...?

Jaja. I övrigt känner jag mig helt sjukt uppsvälld. Har inte tränat på en vecka typ och det märks verkligen! Plus att jag har ätit och ätit och druckit alkohol i helgen i rätt stora mängder. Det märks verkligen! Men idag blir det iaf träning - Body Pump. Hinner inte med den där Spinningen idag heller. Men nästa vecka då jäklar! Nybörjarspinning tis i en halvtimme.

2 comments:

Anonymous said...

>Hej hopp Kör hårt Katt är ätte roligt och de roliga är att man vet ju att de övriga i familjen kommer tycka det samma när de fått träffa Kitten..
Hua har du träningsvärk i dag??

sarpo said...

Tess... jag har grym träningsverk i stjärten. Jag körde på tyngre vikter också, tyckte att jag kommit så långt efter så jag körde hårt. Och det känns ju men jag klarade det galant! Jag är så jävla bra! =)